Ajankohtaista - työympäristöuutisia, Innovation Home

Uudet kotisivut ja päivitetty brändi

Kirjoittanut Innovation Home uutiset | 16.9.2025 12:04:08

 

Innovation Homen strategiaa ja brändiä on viime syksystä lähtien päivitetty vastaamaan työn ja työympäristöjen muuttuviin tarpeisiin. Nyt yksi suurimmista näkyvistä askeleista on julkaistu: uudet kotisivut.

"Me olemme tehneet paljon työtä sekä strategiamme että toimintamme kehittämisessä. Kotisivut olivat meille tärkeä kehityskohta, ja rakensimme ne kokonaan uusiksi osaksi järjestelmäämme ja muuta kehitystyötä. Halusimme parantaa toimivuutta, käytettävyyttä ja brändimme visuaalisuutta. Sivusto elää jatkossakin meidän mukana työn ja tarpeiden muuttuessa", kertoo toimitusjohtaja Henri Hietala.

Uusi sivusto tuo esiin suuntaa, joka on koottu Tunne tila -sloganin alle. Kirjoitettuna sekä yhteen että erikseen se kuvaa kahta tärkeää asiaa: toiminnallista tilaa ja tunnetta, jota tilat luovat. Visuaalisessa ilmeessä vanha pinkki on vaihtunut pehmeisiin pastellisävyihin ja niiden rinnalle on tuotu syvempiä sävyjä lisäämään arvokkuutta, säilyttäen kuitenkin pienen leikkisyyden. Tuottava työ kaipaa molempia: älykästä tilaa ja tunneälyä, ja juuri sitä päivitetty väriyhdistelmä viestii.

Kotisivut ovat kuitenkin vasta alku. Pienet muutokset näkyvät jatkossa asteittain kaikessa tekemisessä, ja brändi kehittyy yhdessä työn ja palautteen mukana.